Popis
Hra se všemi smysly není nutně jen hra. Je to skvěl prostředek a nástroj ke vzdělávání dětí. Pojďte mu společně s e-bookem porozumět.
Kdo jsem ? - Máma, lektorka sensoryplay, vedu úspěšná školení a připravuji SP pro školky, školy, dětské skupiny a velké veřejné akce.
Jmenuji se Katka a jsem máma dvou dětí, která našla smysl ve smyslohraní. Miluju tvoření, objevování a chvíle, kdy se děti ponoří do hry a jejich svět se rozzáří. Jsem nadšená, kreativní a aktivní – a právě skrze smyslohraní jsem objevila cestu, jak dětem přinášet radost, rozvoj a svobodu v učení.
Pracuji s dětmi srdcem. Ať už doma, na kroužcích, ve školce nebo na oslavách – vždycky mě naplňuje vidět, co všechno dokážou, když jim k tomu vytvoříme ten správný prostor.
Jsem zakladatelka Smyslínka, projektu, který vznikl právě z touhy dávat smysl hře a tvořit svět, kde děti mohou svobodně objevovat a růst. Kde působím jako lektorka, nadšená organizátorka i věčná hledačka nových cest, jak dětem přinášet radost a smysluplné zážitky.
A taky obyčejná máma, která se zamilovala do barevné rýže, senzorických podnosů a kouzla jednoduchých chvilek.
Co v e-booku najdete ?
Ty nejužitečnější rady, tipy a hlavně nakouknete pod pokličku smyslovému hraní a proč je pro vývoj a rozvoj vašich dětí důležitý.
Věřím, že vás to pohltí a dá vám to víc než si myslíte :-)
📖 Obsah
Vítejte – Kdo jsem ............................................................... 1
Jak to bylo a je ................................................................... 2
Historie na úvod .................................................................. 3
Co je Sensory Play .............................................................. 4
Proč je sensory play důležité ................................................. 5
Co sensory play přináší ......................................................... 6
Smysly ............................................................................. 7–15
Smyslové potřeby u různých věkových a vývojových skupin ........... 16–20
Smyslová deprivace ............................................................ 21–23
Smyslová přetíženost .......................................................... 24–26
Pravidla sensory play .......................................................... 27–29
Materiály, které používáme ................................................... 30–31
Jak na barvení materiálu ....................................................... 32–35
Pokusy ............................................................................ 36–41
Pojďme si připravit stanoviště ................................................ 42–52
Legislativa ........................................................................ 53–56
Poděkování ...................................................................... 57
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.